`Je favoriete Chips??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MightyVap3r
    Advanced Stoner
    Member
    • Nov 2023
    • 52

    #1

    `Je favoriete Chips??

    Korting op 420shop
    Wat voor Chips eten jullie zoal? Ik ben nu best wel fan van die spaanse chips van de jumbo, Patatas Espinaler, De Corte Grueso, ik denk vanwege mn spaanse achtergrond, mn moeder is van de canarische eilanden en daar at ik vroeger zakjes, Crecs, die smaken hier wel een beetje naar.
    Verder vind ik Pringles texas bbq wel lekker, en soms wat doritos cool american, of lays max paprika. Heartbreakers paprika zijn ook wel goed.
    Attached Files
  • Ex user 54404
    Retired
    • Aug 2023
    • 1454

    #2
    Ribbel chips naturel en dan lekker dippen in tzaziki saus. 😍
    Wokkel paprika vind ik ook wel lekker of die pom bear dingen.
    Oehh of vlies pinda's van de markt. 🤤

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Ik vind de chips van tegenwoordig niet lekker meer hebben Julie daar geen last van?
      Paar jaar terug kon ik zo een zak op tegenwoordig ben ik er al snel klaar mee.
      Ik vond dit bericht

      We dragen ons steentje bijHoewel chips hier slechts een beperkte bijdrage aan levert, zien we het bij PepsiCo wel als onze verantwoordelijkheid om ons steentje bij te dragen. Daarom gebruiken we sinds 2011 25% minder zout voor onze chips terwijl de smaak voor 100% gelijk is gebleven.​
      God was never on your side..

      Comment


      • Ex user 54404
        Ex user 54404 commented
        Editing a comment
        Ja dat merkte ik jaren geleden ook idd, echt anders dan bv in de jaren 90.

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        De meeste chips blijven vreemde vormpjes gebakken met vet en smaakpoeder. Wanneer ik daar goed over nadenkt vergaat de eetlust me sowieso. Naturel gaat nog omdat ik daar een aardappel in herken, maar paprika en/of al die andere vieze zoutjes met weet ik veel wat voor smaak? Nee bedankt, ik ga er van over mijn nek.
    • Greyvol
      Amazing Grower
      420 MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 4721

      #4
      Dippen in tzaziki is altijd goed
      peper en zout chips uit België, hebben ze hier niet..
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #5
        Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol
        Dippen in tzaziki is altijd goed
        peper en zout chips uit België, hebben ze hier niet..
        Je ben niet goed op de hoogte denk ik
        Screenshot_20240320_144825_Chrome.jpg
        God was never on your side..

        Comment


        • Greyvol
          Greyvol commented
          Editing a comment
          Nou moe, eens proberen dan Thanx!
      • Rietslang
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 2171

        #6
        Geniet maar met mate

        Screenshot_20240320-230916_Chrome.jpg

        Monster Munch spookjeschips zijn eig degene die ik echt te vreten vind en niet van die geribbelde zooi, o pom-beertjes chips ook


        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


        • Ex user 54404
          Ex user 54404 commented
          Editing a comment
          Kroepoek, ook erg lekker. 👌

        • MightyVap3r
          MightyVap3r commented
          Editing a comment
          Oh jee...dan moet ik echt gaan minderen met chips eten, soms eet ik wel 3 zakken op een dag....zoals gisteren....een zak mini frites van de lidle, en weer die spaanse chips van jumbo en een zak heartbreakers paprika... ik heb wel van die gezonde periodes zonder chips maar val altijd terug.
      • kelderkastje
        Exquisite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 5462

        #7
        De chips in mijn mond. Paprika vandaag. Crocky.

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Doe mij de Casino chips maar dan wissel ik ze om voor Chipito!
      • Highrider
        Gandhi Ganjamaster
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2020
        • 495

        #8
        Screenshot_20240407_231136_Jumbo.jpg
        6 goals vandaag

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Deze lust ik denk ik wel al zal een echte kaassmaak schrikken zijn gezien ik Chipito's gewend ben.
      • Hoegaathet
        Senior Stoner
        Member
        • Nov 2023
        • 45

        #9
        Oorspronkelijk geplaatst door kelderkastje
        De chips in mijn mond. Paprika vandaag. Crocky.
        Ik vind Croky ook beter dan Lays

        Comment

        • kelderkastje
          Exquisite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Nov 2019
          • 5462

          #10
          Cheetos vandaag.
          20240417_194821.jpg

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Was hier favoriet tot vorige week vrijdag en er een verkeerd chipje in de zak zat. Tja, grenzen stellen hé.

          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Van zak tot zak. Veelproever. Pickles en paprika voorkeur wel.
        • Takketoelli
          Cronic Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jan 2019
          • 3125

          #11
          ASML

          "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
          "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
          "Ajeto" - Buurman en Buurman

          Comment

          • MRDAW420
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Dec 2021
            • 137

            #12
            Bijna alle chips wordt lekker als je een bak met een beetje crème fraiche en chilisaus mixt en daar dan koriander aan toevoegt.

            Comment


            • Eclecticon
              Eclecticon commented
              Editing a comment
              Griekse yoghurt met flink wat verse koriander is ook top.

            • MRDAW420
              MRDAW420 commented
              Editing a comment
              zal em een keer proberen!
          • George38
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2024
            • 110

            #13
            Zelf gemaakte!

            Wanneer ik iets met geschilde aardappelen maak hou ik de schil bij, en maak ik er zelf chips van!
            Beetje zeezout toevoegen, of Paprika.. soms zelfs oregano en wat geroosterde tijm.. lekker, en zero waste!

            Comment


            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              De schil kan giftig zijn, wel mee uitkijken!
          • Zabuza
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Oct 2019
            • 328

            #14
            Ik eet zelden chips, om verschillende redenen. Waar ik met moeite langs loop is Brets. Meer specifiek zout en azijn, pesto en mozzarella en aioli. Ik kom in België nergens waar ze liggen. Is altijd een moment als ik er eentje in de handen heb. Altijd feestje in de mond en 's anderendaags iets andere structuur van stront.
            Last edited by Zabuza; 27 August 2025, 20:31. Reden: typo, ik sta nog steeds ingesteld op de telefoon van 4 jaar geleden. kan nog altijd niet wennen aan de grotere afmeting van die toestellen tegenwoordig.

            Comment


            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Ik ben nog erger dan u, wanneer ik langs het chipsschap loop zie ik werkelijk niks van mijn gading. Astronautenvoer in vreemde vormen met vreemde smaakjes. Pizzasmaak chips zag ik bv. Nog ff en er is frikandelspeciaalsmaakchips, vlaamsestoverijsmaakchips of een broodje hamburgersmaakchips. Poffertjesmetsuikersmaakchips.
          • NewNoobie
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • May 2022
            • 2070

            #15
            Mijn favoriete chips zijn honing boter smaak😋
            image.jpg​

            Comment


            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Helemaal in China gemaakt in een vaag fabriekje waar ratten met elkaar vechten om de kruimels van dit speciale goedje en dood neervallen.

            • NewNoobie
              NewNoobie commented
              Editing a comment
              Daar ben je verkeerd in….
          Bezig...